iGOTEK Bilgi Bankası

Bilginin Doğru Adresi

Ayahuasca Çayı Tecrübesi

Ayahuasca Çayı içtiğinizde neler olacağı kişiden kişiye değişmekle beraber bazı belirli standartlar vardır ve bu standart şeyleri mutlaka yaşarsınız. Yaşayacağınız tecrübe içerisinde mutlaka oluşan şeylerdir.

Çayı içtikten sonra loş ortamda bulunulması tavsiye edilir. Tercihen uzanıp yatılabilecek rahat bir yerde gerekir. Müzik ve video klip açılabilecek bir yer olması önemlidir. Sıcak olmayan serin klimalı bir ortam tavsiye edilir. Kusma ihimali çok yüksek olduğu için lavaboya yakın bi yer olmalıdır.

Çayı içmeden önce sonr 5-6 saatlik dilimde hiçbir şey yenilip içilmemesi önemlidir. Çayı içtikten sonraki ilk bir saat içerisinde minimum bir defa olmak üzere bir kaç defa kusma ihtimali vardır ve bu tamamen normaldir. Dini inanışlara göre kusarak bedenimizdeki yabancı maddeleri dışa çıkartır ve bedenimizi temizleriz. Aynı şekilde tuvalete çıkma ihtiyacı da hissettirir. Beden tamamen boş olmalıdır. Ancak herşeyden arınmış bir ruh, boyutlar arası geçiş yapabilir ve huzura erebilir. İlk yarım saat sonrası etkiler başlamaktadır. Başlayan etkilerde yoğun bir şekilde mide bulantısı ve kusma ön plana çıkmaktadır. Çayı içtiğinize pişman olabilirsiniz ki zaten çayın tadı çok acı ve iğrençtir. İçtiğiniz çay dahil olmak üzere midenizdeki herşeyi kusarak dışarı atarsınız. Korkulmamalı, endişe ve panikten uzak durulmalıdır. Çünkü ruhunuz arınmaktadır ve bunun bir zararı yoktur. Aksine kendinizle yüzleşmek için vücudunuz kendini boyutlar arası geçişe hazırlamaktadır. Bazı kişiler kusmadığını belirtse dahi genelde oluşan şey kusmaktır. Eğer kusmazsanız panik yapmayın. Bir dahaki sefere kusacaksınızdır. Kusmayan kişiler dini inanışlara göre Ayahuasca seronomisi için hazır değildir.

Bu Yazı iGOTEK Bilgi Bankası'na Aittir. http://blog.igotek.net - Powered by iGOTEK Online Security & Investment Corporation. Bilgi almak için lütfen 0 555 204 09 25 numarasını arayınız.

Ayahuasca Çayı içenlerin psikolojik olarak rahatladığı, kendiyle yüzleştiği, anksiyete bozukluğuna iyi geldiği, panik atak ve deprosyona iyi geldiği bilinmektedir.

Kustuktan sonra aradan geçen beş-on dakikalık zaman dilimi sonrasında etrafınızdaki nesnelerin ve kişilerin hareketlerinde yavaşlama ve şekillerde kayma farkedeceksiniz. İşte tam bu noktada Ayahuasca Çayının etkisi başladı. Gözlerinizi kapattığınızda farklı renkli şekiller görebilirsiniz. Konuşmanız esnasında hafif takılarak ve yavaş konuşursunuz ancak size normal konuşuyorsunuz gibi gelir. Gözlerinizdek bakışta hafif bi değişim olabilir. Bunlar dışında dışardan farkedilebilecek herhangi bir belirti yoktur.

Bu Yazı iGOTEK Bilgi Bankası'na Aittir. http://blog.igotek.net - Powered by iGOTEK Online Security & Investment Corporation. Bilgi almak için lütfen 0 555 204 09 25 numarasını arayınız.

Müzik daha güzel gelecektir. Müzikte iki farklı evre vardır. biri slow müzikler diğeri de hareketli müzikler. Her ikisinde de çok farklı deneyimler yaşamak mümkün. Dezolent – Gone tavsiye edebileceğim bir şarkıdır. Mutlaka bu aşamada bir defa da olsa dinlenilmesi gerekir. Hareketli şarkıda dans etme yeteneklerinizi de kendiliğinde ortaya koyabilirsiniz. Dans etmeyi bilmiyorum diyenleri bir de Ayahuasca Çayı içtikten sonra görmelisiniz. Müzik çalarken gözlerinizi kapattığınızda notaların arasında kaybolabilir, farklı bir boyuta geçiş yapabilirsiniz. Bu gidilen boyutta harika duygular yaşamanız mümkündür. Kelimelerle anlatılamayacak derecede güzel ve hoş tecrübeler edinebilirsiniz. Ayrıca hayatınızın bir noktasında gidip o anı tekrar yaşayabilirsiniz. Hayatınızın film şeridi gibi gözlerinizin önünden geçtiğini ve koşup birine atladığınızı düşünün. Gittiğiniz yer güzelse tadını çıkarın, değilse gözlerinizi açmanız yeterlidir geri gelmek için. Kötü bi ana giderseniz orda kalmayın. Zaman kayması yaşamakta olduğunuz için o kötü anı çok daha kötü ve hiç bitmeyecekmiş gibi tecrübe edebilirsiniz. İşte sırf bu yüzden şamanlar Ayahuasca Çayı nı kendi kontrollerinin olduğu şekilde içmenize izin verirler.

Zaman kayması boyutlar arası geçiş yapmanız ile başlar. Bulunduğunuz konum dahi size farklı hissettirir ve üç boyutlu yaşadığımız evrenin dördüncü bir boyunu görmeye başlarız ve ara ara beşinci gözümüz açılarak ruhani boyuta geçiş yapabiliriz. Ruhani boyutta neler yaşanılacağı kişiye göre değişmekle birlikte kişinin o anlık psikolojisi de çok önemlidir. Ve her Ayahuasca Çayı içildiğinde farklı şeyler tecrübe edilmesi söz konusudur. Bulunduğunuz ortamda gözlerinizin içine mercek takılmışcasına meterelerce uzağı hemen yanı başınızdaymış gibi görebilirsiniz. Bu da insan gözünün ne kadar kaliteli olduğunun ispatıdır aslında. Hiçbir kameranın yapamayacağı şekilde zoom yapabilirsiniz.

Eğer yanınızda biri varsa açık hava, ağaçlar, deniz, göl vb. yerlere artık çıkabilirsiniz. doğayı yeniden keşfedeceksiniz. Çiçeklerin, ağaçların güzelliğine şahit olacaksınız. Tanrının yarattığı herşeyin ne kadar güzel olduğunu mavi gökyüzünün altında farkedeceksiniz. Ve sahip olduğunuz herşey için dua edeceksiniz. Aslında ne kadar mutlu olduğunuzu ve kendi kendinizi boş yere mutsuz ettiğinizin farkına varacaksınız. Ayahuasca Çayı etkisi bittiğinde yaşadığınız için şükretmeyi bileceksiniz ve etrafınızdaki insanlara dava ılımlı ve sevecen yaklaşacak, kimseyi kırmamaya özen göstereceksiniz. Çünkü yaşamak güzel. Bizlere sunulan kısacık hayatımızda sevdiklerimizi kırmak yerine onları mutlu etmek ve mutluluklarını paylaşmak için yanlarında olmak içimizdeki en güzel duygu olacaktır.

Bu Yazı iGOTEK Bilgi Bankası'na Aittir. http://blog.igotek.net - Powered by iGOTEK Online Security & Investment Corporation. Bilgi almak için lütfen 0 555 204 09 25 numarasını arayınız.

Tek başınızaysanız kesinlikle bulunduğunuz yerden dışarı çıkmayın. Bunun yerine video klip açıp izleyebilirsiniz. Kliplerin içine girecek karşınızdakilerle dans edecek ve onların olduğu aynı ortamda bulunacaksınız. Film açarsanız filmdeki karakterlerden biri olarak filmin içine geçmeniz ve o anı gerçekmiş gibi yaşamanız mümkündür. Hiç gitmediğiniz yerlere gidebilir, hiç görmediğiniz yerleri görebilirsiniz. Bu aşamada izlediğiniz şeylerin hayatınızla olan bağlarını keşfedecek ve kendinizi sorgulayacaksınız. Yaptığınız hataları farkedecek ve kendi içinizde bir hesaplaşma yaşayarak mutlak doğruya ulaşacaksınız. Üzdüğünüz kişilerin gönlünü almak için çaba sarfetmeye hazırsınız. Hatalarınızı telafi edip düzgün bir hayat yaşamaya hazırsınız.

Bu Yazı iGOTEK Bilgi Bankası'na Aittir. http://blog.igotek.net - Powered by iGOTEK Online Security & Investment Corporation. Bilgi almak için lütfen 0 555 204 09 25 numarasını arayınız.

Ayahuasca Çayı etkisinde geçirilecek 10 saatlik bir süreç size yıllar gibi gelebilir. Zaan kayması etkisini işte o zaman anlayabilirsiniz. Kötü bir deneyim yaşarsanız psikolojik olarak kalıcı hasarların oluşması mümkündür.

Bu Yazı iGOTEK Bilgi Bankası'na Aittir. http://blog.igotek.net - Powered by iGOTEK Online Security & Investment Corporation. Bilgi almak için lütfen 0 555 204 09 25 numarasını arayınız.

Elbetteki Ayahuasca Çayının verdiği bu yeniden doğma hissini çevresel faktörler etkileyecektir. Ama hayattan tekrar zevk aldığınızı farketmek, olaylara farklı pencerelerden bakarak daha olgunca hareket etmek sizde olumlu etkiler bırakacaktır. Mutluluk ve mutluluğa ulaşma temel ilkeniz olacaktır.

Ayahuasca Çayı tehlikelidir ve bilinçsizce kullanılmamalıdır. Peru’ya giderek bu benzersiz deneyimi yaşamanız mümkündür. Tabi ki şamanlar eşliğinde. Aksi takdirde ölümle sonuçlanabilecek derecede olumsuz etkilerinin olması mümkündür. Keyif almak için denenebilecek bir şey değildir. Ayahuasca Çayı içtikten sonra olumlu-olumsuz pek çok şey yaşanabilmektedir. Ayahuasca Çayına bir uyuşturucu gibi yaklaşmayınız. Keyif verici maddelerden farklıdır. Tedavi amaçlı kullanıldığı düşünülebilir.

Bilgi Destek Hattı Telefon Numarası: 0 555 204 09 25
Elastix Türkiye Türkçe Destek Hattı: 0 555 204 09 25
 
Not: 0 555 204 09 25 numaralı Bilgi Destek Hattı arandığında yapacağınız görüşme gsm operatörünüz tarafından ücretlendirilmektedir.
Kategori: Goodbye
  • facebook-share
  • tweet-it

Powered By iGOTEK Kurumsal Çözümler